Wednesday, May 12, 2010

kerja2 mengUPGRADE kolam baru

asalnya da lame aku dpt tapak projek baru aku ni...tp terpaksa direlaxkan dlu cz time tu mak n ayah aku mengerjakan haji pd akhr tahun lepas...so aku memikul segala tugas mereka...dr saban pagi hingga larut mlm..hehhehe...
sekarang baru aku berkesempatan tuk memberi tumpuan tuk projek baruku ini...hehehe...insyaALLAH...

bermula 17 mac 2010-start mengemaskinikan kolam ngan mengdalamkannya n membuang semak samun n menyewa jentolak nga amer tuk kerja2 itu semua. kerja2 mengemaskinikan tapak projek sedang giat dijalankan sehingga kini...insyallah ade rezeki aku akan lepaskan ank2 ikan sebaik sahaja selesai semua kerja2 memperindahkan tapak projekku itu...sebelum melepaskan anak2 ikan, aku perlu memagarkan tapak projek tersebut :)

maaf,gambar terbaru belum dikemaskini lg...

No comments: